wtorek, 29 listopada 2016

Sex and the City Outfit Ideas

Łódź to taki mały Nowy Jork. Mamy nawet swój Manhattan, swój Brooklyn na Off Piotrkowskiej i Plac Wolności na który dumnie zerka Kościuszko niczym Statua Wolności. Z tego względu powinnyśmy także ubierać się na miarę nowojorczanek. A nikt nie jest lepiej ubrany niż Carrie Bradshaw z Seksu w Wielkim Mieście! Czasem jak oglądam ten kultowy serial zastanawiam się jakby to było gdyby kręcony on był w dzisiejszych czasach kiedy praktycznie całe życie randkowe zostało przeniesione na tindera, bohaterki serialu pewnie posiadałby konta tinder plus :) Zauważyłam też że z tego względu pierwsze randki stały się jeszcze trudniejsze, ponieważ to nie jest tak jak w serialu, że spotykasz kogoś, wymieniacie się numerami telefonów i idziecie na idealną pierwszą randkę tylko umawiasz się na spotkanie z kimś kogo nigdy wcześniej nie widziałaś na żywo. W takiej sytuacji randkowy outfit jest tym bardziej ważny, aby zrobić cudowne pierwsze wrażenie. Przyjrzyjmy się randkowym strojom Carrie.

The naked dress


Myślę, że wszyscy pamiętamy "the naked dress", w której Carrie wystąpiła podczas swojej pierwszej oficjalnej randki z Mr.Big'iem. Uwielbiam też sposób w jaki Carrie malowała się podczas pierwszych sezonów serialu. Mocno różowe policzki, lekko podkreślone tuszem oczy i błyszczący cień do powiek. Myślę, że wygląda to bardzo naturalnie, ale także kobieco. Jak wiadomo dziewczyny w serialu często nosiły ubrania znanych projektantów, ja postanowiłam natomiast przeszukać strony znanych mi sieciówek. Moja propozycja to bieliźniana sukienka znaleziona w Zarze:


Przyznam szczerze, że jest to raczej outfit dla odważnych dziewczyn, pewnych swojego ciała i swojej seksualności. Jeżeli taka jesteś i chcesz zrobić takie wrażenie to sukienki w tym stylu są dla ciebie idealnie, ale pamiętaj: nie chodź do łóżka na pierwszej randce! No chyba, że jest to Mr.Big :)

Fabolous Party


Satynowe sukienki idealnie nadają się na randkę. Cudownie podkreślają figurę. Należy jednak pamiętać o założeniu do nich odpowiedniej bielizny, najlepiej bezszwowej, aby się nie odznaczała. Oto co udało mi się znaleźć w H&M:

Chyba, że nie lubisz sukienek maxi lub jesteś do nich po prostu za niską są także takie w wersji mini! Chociaż te znowu są o bardziej workowatym kroju. Polecam także inne kolory, wybierzcie dla siebie odpowiedni!

 

Little, black crop top


Uwielbiam aksamitne ubrania, ostatnio jest ich w sklepach coraz więcej. Carrie także je nosiła. Ten crop top wygląda cudownie i seksownie. Oto co znalazłam w Pull and Bear:


Flower Power

 
Carrie przykładała także dużą uwagę do dodatków. Tutaj prosta, czarna sukienka na jedno ramię wzbogacona została o duży kwiat. Takie kwiaty do doczepienia można łatwo kupić w sklepach z biżuterią lub z akcesoriami do włosów. A oto moja propozycja sukienki z H&M:


Ten outfit nie byłby jednak tak cudowny gdyby nie te śliczne, złote kozaki. Niestety nie udało mi się znaleźć kozaków, ale myślę, że te botki z nowej kolekcji Mango nadadzą się idealnie:

 

Casual date


Zdaje sobie sprawę z tego, że nie każda dziewczyna lubi chodzić w sukienkach. Dla mnie jest to jeden z wyznaczników randki, zawsze powtarzam: to nie była randka, nie byłam w sukience. Jak pokazuje Carrie można także wyglądać kobieco w casualowym stroju. Wystarczy do rurek i szarej bluzy założyć nieśmiertelne czerwone szpilki. Oto kilka propozycji bluz, które będą wyglądać fajnie w takim zestawieniu.
Bershka: (tą nawet mam w swojej szafie!)


Klasyczna z Pull and Bear:


I śliczne szpilki z Zary:


Seriale są świetnym źródłem inspiracji, mam nadzieje, że te kilka outfitów które pokazałam będą dla was przydatne, a także być może zaczniecie baczniej oglądać seriale pod kątem modowych inspiracji. 
Na koniec trochę humoru ;)


xoxo,
Susana Banana


2 komentarze:

  1. Super pomysł na post! Zainspirowałaś mnie do stworzenia outfitu wzorującego się na Carrie na najbliższą impreze. No i oczywiscie już dziś odpalam Sex W Welkim mieście <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o najlepszy portal randkowy, to polecam sex randki Łódź znajdziesz tu dziewczyny z miasta i okolic Łodzi.

    OdpowiedzUsuń