wtorek, 28 lutego 2017

How to wear: band t-shirts

Cześć wszystkim! Długo czekałam na ten czas aż wreszcie w powietrzu będzie czuć wiosnę i doczekałam się. Jeśli już powoli zaczyna się czuć wiosnę to znak, że pora na porządki. Ja z okazji pierwszych podmuchów ciepłego powietrza postanowiłam posprzątać w szafie i zauważyłam, że mam na prawdę dużą ilość koszulek z zespołami. Bardzo je lubię, więc pomyślałam, że dziś pokaże jak i do czego je nosić. Wybrałam dla was sześć stylizacji, mam nadzieje, że przypadną wam do gustu i będą dla was inspiracją!

ogrodniczki: New Look, tshirt: Pull and Bear, skarpetki: Pan tu nie stał, biustonosz: H&M

Pierwszy outfit to tshirt z zespołem w połączeniu z ogrodniczkami. Outfit jest wygodny, a przede wszystkim ciekawy. Jest super na co dzień jak i na wyjście na miasto. Wystarczy założyć do tego ramoneskę lub bomberkę i look na wiosenne dni gotowy!

ogrodniczki: Reserved, tshirt: House

A jak zrobi się cieplej zawsze można zestawić koszulkę z krótkimi ogrodniczkami lub założyć je do rajstop i kardiganu i nosić w chłodniejsze dni.

spodnie: Pull and Bear, tshirt: H&M (przerobiona przeze mnie, zobacz w poprzednim poście!) biustonosz: Reserved, skarpetki: Pull and Bear

Tshirty z zespołami będą wyglądały cudownie do mom jeans. Zwłaszcza te z dużymi wycięciami spod, których widać będzie ładny, koronkowy stanik. W takim outficie chętnie wybrałabym się na imprezę czy koncert.

spodnie: Pull and Bear, tshirt: Sinsay, biustonosz: H&M, skarpetki: Pull and Bear

Kolejna propozycja w połączeniu z mom jeans, mniej imprezowo bardziej na co dzień. W tym outficie najbardziej podoba mi się to jak świetnie niebieski jeans współgra z białym kolorem.

shorty: Big Star, tshirt: Bershka, biustonosz: H&M, skarpetki: New Look

I kolejne super połączenie tshirtu z zespołem z jeansami, tym razem z shortami z wysokim stanem i wzorzystymi skarpetkami w pizze. Outfit do trampek na lato, którego już nie mogę się doczekać!

 
sukienka: H&M, tshirt: House

Koszulki z zespołami można też nosić do sukienki lub spódniczki. Najlepiej komponują się z tymi jeansowymi z guzikami, lub z postrzępionym dołem. To fajna propozycja gdy chce się wyglądać dziewczęco bez rezygnacji z ulubionego tshirtu.

Mam nadzieje, że moje pomysły na to jak w ciekawy sposób nosić koszulki z ulubionym zespołem spodobały się wam i zainspirowały was do noszenia ich na różne sposoby!

xoxo,
Susana Banana

1 komentarz:

  1. WOW! to zdecydowanie mój ulubiony post do tej pory <3 Na koszulkę z zespołami poluję od dłuższego czasu, ale nie umiem ich znaleźć. Dzięki - będę szukać w podanych sklepach.
    Czekam z niecierpliwością na jakąś wiosenną sesję zdjęciową. Buzi :)

    OdpowiedzUsuń