sobota, 16 września 2017

Twin Peaks Outfit Ideas

Cześć wszystkim!
Jak już pewnie zauważyliście po moich poprzednich postach jestem wielką fanką seriali. Niektóre potrafię oglądać po milion razy i nigdy mi się nie nudzą. Zdarza się, że dialogi znam praktycznie na pamięć. Ale jest jeszcze jedna rzecz, którą kocham w serialach - są to stroje postaci w nich występujących. Często są dla mnie inspiracją do ciekawych outfitów.
Dziś postanowiłam pokazać wam kilka strojów inspirowanych serialem Twin Peaks. Styl dziewczyn z Twin Peaks to przede wszystkim spódnice, najczęściej za kolano, ołówkowe lub plisowane. Powszechna jest także kratka oraz kolorowe, miękkie swetry. Na nogach królują oxfordy lub mokasyny. Czyli wszystko to co modne tej jesieni! Zapraszam do oglądania strojów rodem z tajemniczego miasteczka!












To już wszystko co chciałam wam dzisiaj pokazać. Dajcie znać czy podobają wam się zaproponowane przeze mnie outfity jak i sam serial oraz czy oglądaliście nowy sezon! A czy wy macie jakieś seriale, które was inspirują? Czekam na odpowiedzi i dziękuje za odwiedziny!

Susana Banana

1 komentarz:

  1. Serialu nie oglądałam, ale Twoje propozycje zainspirowane nim są mega trafione! Chętnie zaopatrzyłabym się w kilka rzeczy, szczególnie spódnice jeansowa.
    Buziaki 💖

    OdpowiedzUsuń