niedziela, 11 lutego 2018

How to wear: mom jeans

Witam,
Dzisiejszy post to drugi z serii "How to wear". Postanowiłam w nim wziąć pod lupę mom jeans, czyli jeansy, które były bardzo modne w latach 80 i na początku lat 90 i które, o dziwo, wtedy nie były uznawane za modne. Są to spodnie z wysokim stanem i taką dosyć luźną górą, najczęściej mają proste nogawki. Jeansy te już kilka lat temu wróciły do łask i są bardzo modne, chętnie noszone i pojawiają się praktycznie w każdej sieciówce. Z tym, że są modyfikowane na wiele różnych sposobów: są robione w wersji ze zwężanymi nogawkami, z haftami, z przetarciami, dziurami na kolanach, frędzlami na nogawkach czy z cekinami, ćwiekami i przyszywanymi koralikami. Osobiście jestem totalnie zakochana w tym modelu jeansów, mam bardzo dużo par takich spodni i ciągle nie mam dość. W dzisiejszym poście chciałam pokazać wam z czym można stylizować tego typu jeansy. Pasują naprawdę do wielu, wielu rzeczy o czym przekonacie się czytając dalej!

Crop top

 

jeans: Bershka, crop top: DIY, koszula: Second Hand, okulary, naszyjniki: Forever 21, buty: Dr.Martens

Moją pierwszą propozycją na to z czym nosić mom jeans jest crop top. Są to krótkie koszulki, najczęściej na krótki rękawek, ale niekoniecznie, których długość kończy się gdzieś na wysokości pępka. Według mnie one idealnie komponują się ze spodniami z wysokim stanem właśnie we względu na tę długość. Crop top fajnie można też stworzyć ze zwykłego tshirtu związując go właśnie na taką krótszą długość w supełek. Często robię tak z koszulkami, które są trochę na mnie za duże.
Ponieważ lubię grungeowy styl to w swojej propozycji do mom jeans i crop topu dodałam oversizową koszulę w kratę i martensy. Wiosną i latem fajnym pomysłem do tego typu outifu są tenisówki i ramoneska. Modna biżuteria i okulary ciekawie dopełnią stylizację.

Kilka inspiracji tego typu stylizacji:







Body

 

 body, jeans: Pull and Bear, bomberka: Stradivarius, buty: Zara

Drugim super pomysłem tego co nosić do mom jeansów są body. Jest ich teraz pełno we wszystkich sklepach i we wszystkich możliwych wersjach. Robione są z różnych materiałów, o różnych krojach, na długi, krótki rękawek, na ramiączka, z dekoltem, z golfem, welurowe, koronkowe. Mnóstwo, mnóstwo różnych propozycji, z których każdy znajdzie coś dla siebie.
Moje ulubione, czerwone body zestawiłam z jasnymi mom jeans - bardzo lubię połączenie czerwieni z jasnym błękitem. Do tego bomberka, buty na platformie i wychodzi fajna stylizacja na wyjścia.

Kilka inspiracji z udziałem body:


 Band tshirts

 

 jeans, tshirt: Pull and Bear, marynarka: Stradivarius, botki: Bershka


Trzecia propozycja to zestawienie mom jeans z koszulką z ulubionym zespołem. One chyba nigdy mi się nie znudzą i zawsze będą fajnie wyglądać. Z tego typu jeansami będą tworzyć fajną rockową stylizację. 
W swojej propozycji zestawiłam je z butelkowozieloną marynarką i lakierowanymi botkami.  W ten sposób outfit nadaje się idealnie na jakieś wieczorne wyjścia.

Inne stylizacje z band tshirts:



Sweatshirt


 jeans, swearshirt: Pull and Bear, okulary: H&M, buty: Dr.Martens

Jedną z fajniejszych, szybkich stylizacji na co dzień jest zestawienie mom jeans z ulubioną bluzą. Ostatnio jest wysyp fajnych bluz. Można znaleźć bardzo wiele z ciekawymi napisami czy grafikami. W tym sezonie także, jak w poprzednim, nadal bardzo modne będą loga, więc myślę, że taka bluza ze znanym logiem to też super pomysł na stylizację do mom jeans. To też bardzo wygodne rozwiązanie, ja często wskakuje w taki outfit jak muszę gdzieś szybko wyjść i chce czuć się swobodnie.

Inspiracje ze sweatshirt:



Favorite tshirt

 

jeans: Pull and Bear, tshirt: Zara, koszula: New Look, buty: Dr.Martens

Moją ostatnią propozycją jest połączenie mom jeans z ulubionym tshirtem z nadrukiem. To taka prosta stylizacja, ale w zależności od tego co do niej dodacie może być odpowiednia na różne okazje. Ja do swojej ulubionej koszulki z kosmicznym motywem dodałam mieniącą się szminkę i grubą gumkę do włosów.

Inne tego typu stylizacje:




To już wszystkie propozycje jakie chciałam wam dziś pokazać. Mam nadzieje, że pomogą wam one w stworzeniu outfitów z udziałem mom jeans lub zachęcą was do zakupu tego typu spodni.

Susana Banana


Wszystkie zdjęcia inspiracji stylizacji zaczerpnęłam z Pinteresta, jakby ktoś chciał mnie tam znaleźć to mój nick to SusanaBanana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz